شاسوسا

شاسوسا

من می خواهم برگردم به دوران خلوت خودم. من نمی خواهم دیگر کسی برای من چنگ و دندان نشان بدهد. یعنی راستش حوصله آزار دیدن را ندارم
شاسوسا

شاسوسا

من می خواهم برگردم به دوران خلوت خودم. من نمی خواهم دیگر کسی برای من چنگ و دندان نشان بدهد. یعنی راستش حوصله آزار دیدن را ندارم

کتابهای کامپیوتری(۱)

 

انگولک کردن ریجستری

 آموزش طراحی لوگو با فرمت gif

 آشنایی با Activex

 نفوذ به سرورهای IIS

 

 

انگولک کردن ریجستری

 آموزش طراحی لوگو با فرمت gif

 آشنایی با Activex

 نفوذ به سرورهای IIS

 مجموعه مقالات JavaScript ( سایتJavaScript.ir

 ۱۰ نکته در کار با فایل ها

 ۱۰ دلیل مهم برای نصب XP Service Pack ۲

 ۱۲ ترفند کاربردی و مفید

 ۱۳ روش برای بالا بردن امنیت در یاه

   نرم افزار آزاد چیست؟

 آموزش هک و امنیت شبکه

راهنمای امنیت فناوری اطلاعات

آموزش کاربردی توابع VB.Net

آموزش HTML

آموزش ASP.NET (پیشرفته)

آموزش ASP.NET

 آموزش مقدماتی Word

 مباحثی پیرامون نحوه نوشتن کدهای مخرب

 مباحثی پیرامون نحوه نوشتن کدهای مخرب

 معرفی PHP

 آشنایی با تعاریف سیستم های نرم افزاری و شبکه (امنیت شبکه)

 آموزش PHP

 آموزش لینوکس (Red Hat ۹

 مفاهیم پایه IT

 آشنایی با تعاریف سیستم های نرم افزاری و شبکه (اینترنت و شبکه)

 آشنایی با Java و J۲EE


 آشنایی با زبان #C



مقدمه ای بر حمله علیه IIS

 

مقالات ASP

 

مقالات ASP.net

 آشنایی با Netstat و دستورات آن



 آموزش برنامه FlashGet

 آشنایی با برنامه نویسی سیستم عامل سیمبین

 مباحثی پیرامون درھای پشتی (Backdoors

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد