شاسوسا

شاسوسا

من می خواهم برگردم به دوران خلوت خودم. من نمی خواهم دیگر کسی برای من چنگ و دندان نشان بدهد. یعنی راستش حوصله آزار دیدن را ندارم
شاسوسا

شاسوسا

من می خواهم برگردم به دوران خلوت خودم. من نمی خواهم دیگر کسی برای من چنگ و دندان نشان بدهد. یعنی راستش حوصله آزار دیدن را ندارم

آدمک

آدمک آخر دنیاست بخند


آدمک مرگ همین جاست بخند


دست خطی که ترا عاشق کرد


شوخی کاغذی ماست بخند


آدمک خر نشوی گریه کنی


کل دنیا سراب است بخند


آن خدایی که بزرگش خواندی


بخدا مثل تو تنهاست بخند

صورت فلکی یکسال شمسی از فروردین تا اسفند ( حمل تا حوت )-۵

صورت فلکی یکسال شمسی (5) مرداد : اسد


صورت فلکی یکسال شمسی (5) مرداد : اسد





ادامه مطلب ...

صورت فلکی یکسال شمسی از فروردین تا اسفند ( حمل تا حوت )-۴

صورت فلکی یکسال شمسی (4) تیر : سرطان



صورت فلکی یکسال شمسی (4) تیر : سرطان





ادامه مطلب ...