شاسوسا

شاسوسا

من می خواهم برگردم به دوران خلوت خودم. من نمی خواهم دیگر کسی برای من چنگ و دندان نشان بدهد. یعنی راستش حوصله آزار دیدن را ندارم
شاسوسا

شاسوسا

من می خواهم برگردم به دوران خلوت خودم. من نمی خواهم دیگر کسی برای من چنگ و دندان نشان بدهد. یعنی راستش حوصله آزار دیدن را ندارم

?????

از گور خری پرسیدم: تو سفیدی راه راه سیاه داری، یا این که سیاهی راه راه سفید داری؟

گور خر به جای جواب دادن پرسید: تو خوبی فقط عادت های بد داری، یا بدی و چند تا عادت خوب داری؟

ساکتی بعضی وقتها شلوغ می کنی، یا شیطونی بعضی وقتها ساکت می شی؟

ذاتا خوشحالی و بعضی روزها ناراحت می شی، یا ذاتا افسرده ای بعضی روزها خوشحال می شوی؟

لباس هایت تمیزن فقط پیرهنت کثیفه، یا لباسهات کثیفند و شلوارت تمیزه؟

و گور خر پرسید و پرسید و پرسید و بعد رفت!

دیگه هیچ وقت از گورخرها درباره ی راه راه بودنشان چیزی نمی پرسم.

شل سیلور استاین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد