شاسوسا

شاسوسا

من می خواهم برگردم به دوران خلوت خودم. من نمی خواهم دیگر کسی برای من چنگ و دندان نشان بدهد. یعنی راستش حوصله آزار دیدن را ندارم
شاسوسا

شاسوسا

من می خواهم برگردم به دوران خلوت خودم. من نمی خواهم دیگر کسی برای من چنگ و دندان نشان بدهد. یعنی راستش حوصله آزار دیدن را ندارم

کاریکلماتورهایی از جنس خودمان


زن حلقه­ی عشقش را در گردن مرد انداخت و او را خفه کرد.(خ.حیدری)


زن حتی وقتی می­رفت مهریه­اش را بگیرد باز فکر می کرد چه لباسی بپوشد. (خ.موسوی)


خوش به حال عباس آقا که 70 کیلو «جواهر» دارد.(خ.موسوی)


دختر است که به جیغ، زندگی می بخشد. (خ.عسکری)


زن ها فقط روز ازدواجشون تقریبا از اولش می­دونن قراره بالاخره چی بپوشند.(خ.بیاتی)


مردها تنها موجوداتی هستند که با «منرلشان» میرن مهمونی. (خ. زیلایی)


چون مرد قبل از زن آفریده شده پس زن کاملترین است و مرد «چرکنویس» زن به حساب می آید.(خ.امیرخانی)


زنبور زن هایی را که لباس گلدار می پوشند نیش می زند. (خ.امیدی)

نظرات 1 + ارسال نظر
تاریکا 1391/09/28 ساعت 18:03 http://sun20.blogsky.com/


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد